Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

  • To event minęło.

IT w Służbie Zdrowia

28 września 2015

it_w_sluzbie_zdrowia_znak_300x60

Szczegóły

Data:
28 września 2015

Miejsce

Hotel Courtyard
Żwirki i Wigury 1
Warszawa, 00-906 Polska

Organizator

Karina Strojek
Telefon:
600 677 473
Email:
karina.strojek@gigacon.org

Na skróty:

  • O konferencji
  • Agenda
  • Kontakt
  • Firmy
  • Prelegenci
  • REJESTRACJA

    Udział w konferencji jest bezpłatny
    Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

    Adres email (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Stanowisko

    Nazwa firmy

    Branża

    Decyzyjność

    Miejscowość

    Kod pocztowy

    Ulica

    Telefon

    NIP (dla osób zamawiających lunch)

    Zamawiam lunch

    Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji?

  • CALL FOR PAPERS

    Adres email (wymagane)

    Imię (wymagane)

    Nazwisko (wymagane)

    Stanowisko (wymagane)

    Nazwa firmy (wymagane)

    Branża (wymagane)

    Decyzyjność (wymagane)

    Miejscowość (wymagane)

    Kod pocztowy (wymagane)

    Ulica (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    NIP (dla osób zamawiających lunch)

    Zgłaszam udział (wymagane)

    Zamawiam lunch (koszt 120zł)

    Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji? (wymagane)

O konferencji

O konferencji

Celem konferencji jest przedstawienie najnowszych rozwiązań w zakresie informatyzacji zakładów opieki zdrowotnej.

Proponowana tematyka wykładów:

  • Obieg dokumentacji medycznej;
  • Dostęp do dokumentacji medycznej;
  • Ochrona informacji i medycznych danych osobowych;
  • E-rejestracja;
  • Rola dokumentacji medycznej w pracy zakładu opieki zdrowotnej;
  • Mobilny dostęp do elektronicznej dokumentacji medycznej;
  • Przetwarzanie danych osobowych w związku ze œświadczeniem usług medycznych;
  • Prawne aspekty gromadzenia i archiwizacji danych medycznych
  • Systemy obiegu informacji pomiędzy i w placówkach służby zdrowia
  • Bezpieczeństwo informacji medycznej
  • Hurtownie danych; bazy danych; otwarte standardy danych medycznych
  • Aplikacje wspomagające zarządzanie placówkami opieki zdrowotnej
  • Podpis elektroniczny w dokumentacji medycznej

Uczestnikom zapewniamy:

  • materiały konferencyjne
  • przerwy kawowe
  • możliwość uczestnictwa w wybranych wykładach

Firmy zainteresowane zaprezentowaniem się na konferencji ze swoim rozwiązaniem lub produktem, zapraszamy do kontaktu z organizatorem.

Agenda

AGENDA

08:30 – 09:00 Rejestracja uczestników
09:00 – 09:30 Open Source w Służbie Zdrowia – czyli jak obniżyć koszty podczas informatyzacji Szpitali i Poradni
Krzysztof Szmigielski (Szpital Wolski)
09:30 – 10:00 Bezpieczeństwo ponad wszystko – Oracle 12c platforma której warto zaufać
Marek Sokołowski (Oracle Polska)
10:00 – 10:30 Nowe wyzwania dla IT w medycynie
– Grzegorz Siwiec (Gabos Software)
10:30 – 10:55 Przerwa kawowa
10:55 – 11:25 Dedykowane rozwiązania sieciowe dla Służby Zdrowia
Maciej Kaczmarek (Netgear Poland)
11:25 – 11:55 Dokumentacja medyczna, archiwum obrazowe dla sali operacyjnej – jak efektywne wykorzystać czas pracy lekarza
Jan Siwek (Alstor)
11:55 – 12:25 Bezpieczeństwo IT w nowoczesnej placówce ochrony zdrowia – co tak naprawdę dzieje się w sieci?
Magdalena Wąsik (Axence)
12:25 – 12:40 Przerwa
12:40 – 13:10 Niezawodna sieć zasilająca w oparciu o najnowsze rozwiązania Eaton
Adrian Pecyna (EATON)
13:10 – 13:40 System SID do komunikacji i bezpiecznej identyfikacji pacjentów w szpitalach
– Wojciech Gaitkowski, Tomasz Kopiejć (Sprint S.A.)
13:40 – 13:55 Przerwa
13:55 – 14:25 Systemy informatyczne we wsparciu procesów zarządczych w administracji szpitalnej – case study
– Paweł Kaźmierczak (Centrum Kardiologii Sp. z o.o. w Józefowie )
14:25 – 14:55 Dokumentacja medyczna w postępowaniu sądowym
– Anna Banaszewska
(Fundacja Centrum Inicjatyw. Gospodarka i Zdrowie; Polska Federacja Szpitali)
14:55 – 15:10 Zakończenie konferencji, losowanie nagród

KONTAKT

Kontakt

FORMULARZ REJESTRACJI

Udział w konferencji jest bezpłatny
Opłata rejestracyjna dla przedstawicieli firm, posiadających rozwiązania informatyczne dla firm z zakresu zagadnień poruszanych na konferencji – 500 PLN + VAT

Adres email (wymagane)

Imię i nazwisko (wymagane)

Stanowisko

Nazwa firmy

Branża

Decyzyjność

Miejscowość

Kod pocztowy

Ulica

Telefon

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Zamawiam lunch

Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji?

Karina Strojek

kom. 600 677 473
fax. 22 244 24 59
karina.strojek@gigacon.org

Radosław Parszewski

tel. 600 816 026
fax 22 244 24 59
radoslaw.parszewski@gigacon.org

CALL FOR PAPERS

Adres email (wymagane)

Imię (wymagane)

Nazwisko (wymagane)

Stanowisko (wymagane)

Nazwa firmy (wymagane)

Branża (wymagane)

Decyzyjność (wymagane)

Miejscowość (wymagane)

Kod pocztowy (wymagane)

Ulica (wymagane)

Telefon (wymagane)

NIP (dla osób zamawiających lunch)

Zgłaszam udział (wymagane)

Zamawiam lunch (koszt 120zł)

Skąd dowiedzieli się Państwo o konferencji? (wymagane)

Firmy

FIRMY

Patron honorowy

Partnerzy

Firmy uczestniczące

Fundatorzy Nagród

Patronat medialny

Oracle Polska

Oracle Polska

Oracle Polska jest dostawcą kompleksowych rozwiązań informatycznych dla dowolnego rodzaju przedsiębiorstw i organizacji. Od ponad 30 lat Korporacja Oracle cieszy się pozycją lidera w dziedzinie oprogramowania do zarządzania informacją, obsługuje na świecie ponad 345 tys. klientów. Firma zatrudnia ponad 84 tys. specjalistów, zaś jej roczny obrót wynosi 26,8 mld USD (w roku finansowym 2010). Serwery baz danych, oprogramowanie warstwy pośredniej oraz narzędzia i aplikacje biznesowe, jak również usługi konsultingowe, szkolenia i asysta techniczna oferowane są w 145 krajach na całym świecie. Oracle współpracuje z ponad 20 tysiącami firm partnerskich. Siedziba główna Korporacji znajduje się w Redwood Shores w Kalifornii. W styczniu 2005r. Oracle połączył się z firmą PeopleSoft. Pod koniec stycznia 2006r. zakończył się proces łączenia z firmą Siebel, dzięki czemu Oracle stał się największym na świecie dostawcą oprogramowania CRM, przeznaczonego do zarządzania kontaktami z klientem. W roku 2008 Oracle dokonał akwizycji firmy BEA Systems, stając się największym dostawcą oprogramowania middleware. Dokonane ostatnio połączenie z firmą Sun sprawiło, że Oracle wkroczył na nowy rynek – obszar sprzętu komputerowego.

Soflab Technology

Soflab Technology

Soflab Technology jest liderem na rynku usług testowania i zapewnienia jakości rozwiązań informatycznych (Quality Assurance). Oferując najwyższą jakość usług, wspieramy naszych Klientów w zapewnieniu niezawodności wdrażanych rozwiązań IT oraz zachowaniu ciągłości biznesowej. Odbiorcom naszych projektów dostarczamy rzetelne informacje na temat jakości wykorzystywanych przez nich rozwiązań informatycznych, co pozwala na optymalizację relacji z dostawcami oraz wydatków w obszarze IT.

Jesteśmy prywatną spółką, nie związaną z żadnym z dostawców systemów IT, dzięki czemu zachowujemy obiektywizm i niezależność realizowanych przez nas prac. Wyróżnia nas unikalne na rynku polskim doświadczenie, wysokie kompetencje naszych specjalistów i ekspertów, a także dostęp do know-how oraz najnowszych trendów światowych w obszarze Quality Assurance.

Przez ponad 6 lat naszej historii zrealizowaliśmy ponad 1000 projektów dla Klientów z takich branż jak telekomunikacja, bankowość, ubezpieczenia, media, energetyka, administracja publiczna i innych. Zatrudniamy ok. 200 specjalistów w obszarze testowania oprogramowania, posiadamy 150 certyfikatów ISTQB. Zarówno realizując nasze usługi, jak i działając na forum ekspertów Quality Assurance w Polsce i na świecie, aktywnie promujemy inicjatywy podnoszące jakość rozwiązań IT .
Dążymy jednocześnie do zapewnienia satysfakcji i maksymalnych korzyści użytkownikom systemów informatycznych.

Axence

Axence

Firma Axence powstała w 2005 r. Tworzy wysokiej jakości, innowacyjne oprogramowanie do kompleksowego monitorowania i zarządzania sieciami komputerowymi, które w warunkach stale zmieniających się trendów w technologii oraz wzrostu oczekiwań profesjonalistów z branży teleinformatycznej, ułatwi i usprawni pracę działów IT. Flagowym produktem firmy jest Axence nVision, dostępny również w wersji Free (bezpłatnej do użytku komercyjnego).
Rozwiązania Axence przeznaczone są dla firm oraz instytucji niezależnie od profilu ich działalności; posiadających sieci składające się zarówno z kilku, jak i z kilku tysięcy urządzeń. Nasze oprogramowanie odpowiada nie tylko na potrzeby administratorów sieci i specjalistów odpowiedzialnych za infrastrukturę i bezpieczeństwo IT, ale również kadry zarządzającej.
Odnotowaliśmy już ponad 600 000 instalacji naszego oprogramowania na całym świecie i liczba ta stale się powiększa.

Eaton

Eaton

Firma Eaton od ponad 50 lat zabezpiecza krytyczne systemy przedsiębiorstw na całym świecie. Niezależnie czy jest to ochrona jednego komputera osobistego, czy zabezpieczenie ciągłości produkcji, czy chociażby ochrona największego centrum przetwarzania danych, rozwiązania Eaton dają czystą, nieprzerwaną energię dla zapewnienia działania newralgicznych aplikacji i urządzeń.

Asortyment produktów z zakresie jakości zasilania firmy Eaton obejmuje szeroką gamę przyjaznych dla środowiska, wydajnych, niezawodnych bezprzerwowych zasilaczy UPS, urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej, jednostek dystrybucji zasilania (PDU) oraz oprogramowanie, zdalny monitoring, korekcję współczynnika mocy, zarządzanie przepływem powietrza i szafy stelażowe. Dla każdego produktu, Eaton nieustannie i z powodzeniem dąży do ciągłego wprowadzenia innowacji technicznych przy opracowywaniu nowej generacji rozwiązań.

W zakresie skutecznego zarządzania energią, firma Eaton współpracuje z menedżerami IT i kierownikami produkcji, praktycznie w każdym segmencie rynku, włącznie z centrami przetwarzania danych, przedsiębiorstwami o charakterze produkcyjnym, sieciami sklepów sprzedaży detalicznej, szpitalami, przychodniami, bankami, agencjami rządowymi, firmami produkcyjnymi, instytucjami finansowymi.

NETGEAR

NETGEAR

NETGEAR jest światowym liderem w dostarczaniu innowacyjnych produktów klientom końcowym, biznesowym oraz dostawcom usług internetowych. Dla konsumentów NETGEAR tworzy wysoko wydajne oraz solidne urządzenia umożliwiające stworzenie domowej sieci wykorzystującej router, storage oraz urządzenia multimedialne zapewniające komunikację w sieci Internet. Klienci biznesowi znajdą w ofercie NETGEAR rozwiązania z dziedziny networking, security czy też storage bez nadmiernego kosztu czy też złożoności charakterystycznej dla „Big IT”.

Firma NETGEAR obsługuje również największych dostawców internetowych poprzez dostarczanie im urządzeń zapewniających dostęp do sieci Internet. Produkty NETGEAR projektowane są z wykorzystaniem najróżniejszych rozwiązań obejmujących sieci przewodowe oraz bezprzewodowe , czy też technologię przesyłania danych z wykorzystaniem sieci energetycznej. Produkty sprzedawane są przez około 37000 resellerów na całym świecie. Sama firma posiada 28 oddziałów na całym świecie a siedziba główna znajduje się w San Jose, w stanie Kalifornia.

Alstor

Alstor

Alstor działa na polskim rynku od ponad 27 lat. Swoje wieloletnie sukcesy na rynku teleinformatycznym Alstor zawdzięcza jasnym i uczciwym regułom, którymi kieruje się przez cały czas swojego istnienia utrzymując klasyczny model handlowy, w którym nieodłączne elementy stanowią: producent, dystrybutor, partner oraz klient końcowy.

Kompetencje
Firma posiada rozbudowany dział techniczny, zatrudniający inżynierów specjalizujących się w wybranych zagadnieniach. Posiadając dogłębną wiedzę na temat oferowanych produktów, aktywnie wspierają dział handlowy przy konstruowaniu najbardziej złożonych ofert, proponując rozwiązania „szyte na miarę” i odpowiadające rzeczywistym potrzebom klienta.
O wysokich kompetencjach naszych pracowników świadczy szereg certyfikatów, które posiadają. Alstor jako jedna z nielicznych firm na świecie posiada w swoim zespole inżyniera posiadającego tytuły Trellis Administrator, Trellis Data Center Planner oraz Trellis Monitoring Specialist w zakresie platformy Trellis. Nasi specjaliści ukończyli kursy Hitachi AMS 2000 Family Installation, Configuration and Support, Replication Fundamentals for Hitachi Modular Storage, Simpana System Engineering and Support, Simpana System Administration oraz liczne szkolenia autoryzacyjne takich producentów, jak Overland Storage, Tandberg Data czy Infortrend.

Wsparcie
Oprócz oferty handlowej, naszym Partnerom proponujemy szczegółowe konsultacje w zakresie projektowania inwestycji dla ich klientów końcowych. Prowadzimy również kompleksową obsługę projektów obejmującą instalacje, wdrożenia oraz testowanie implementowanych rozwiązań. Nasi Partnerzy mogą korzystać z szerokiej oferty szkoleniowej. Prowadzimy również treningi dotyczące konkretnych rozwiązań czy pełnego wykorzystania ich funkcjonalności – są one realizowane na wniosek klientów i dostosowane do ich oczekiwań.
Firmom, które zdecydują się na zakup produktów z naszego portfolio oferujemy pełną obsługę serwisową. Jest to zarówno serwis gwarancyjny, pogwarancyjny jak również szeroki wachlarz dodatkowych opcji serwisowych, dostosowanych do wymagań i potrzeb poszczególnych klientów.
Posiadamy zespół inżynierów, którzy świadczą usługi lokalnie, jak i u klientów. Realizujemy również program obsługi serwisowej door-to-door dla klientów końcowych, m.in. EIZO Exclusive Service.

Oferta
Alstor działa jako dystrybutor specjalizowany w kilku wybranych obszarach technologicznych. Są to:
– systemy pamięci masowych
– systemy przetwarzania dokumentów
– systemy zarządzania infrastrukturą informatyczną
– systemy obrazowania radiologicznego i wspierające diagnostykę medyczną- systemy profesjonalnego obrazowania
– produkty konsumenckie

Konica Minolta

Konica Minolta

Konica Minolta to 137 lat tradycji i doświadczenia na rynku profesjonalnych rozwiązań biznesowych związanych z drukiem cyfrowym i optymalizacją procesów biznesowych. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie innowacyjnego zarządzania dokumentami i jest ekspertem dzięki ciągłemu przewyższaniu oczekiwań klientów.

Ministerstwo Zdrowia wyznaczyło datę 1 sierpnia 2017 r. jako dzień, od którego wszystkie podmioty medyczne będą musiały prowadzić dokumentację wyłącznie w formie elektronicznej. Obowiązek wprowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM) to część procesu informatyzacji ochrony zdrowia. Rozwiązania Konica Minolta dla systemów EDM umożliwiają placówce zarządzanie dokumentacją medyczną poprzez panel sterowania urządzenia wielofunkcyjnego. Dzięki temu całościowy proces archiwizacji i obiegu dokumentów można zrealizować za pomocą kilku przycisków na panelu. Umożliwia to szybki dostęp do zintegrowanej bazy danych, w której znajduje się pełna dokumentacja dotycząca procesu leczenia pacjenta. Rozwiązania Konica Minolta wspomagają administrację placówek medycznych w skutecznym obiegu dokumentacji, co niewątpliwie ułatwia pracę pracownikom placówek ochrony zdrowia.

Zebra Technologies

Zebra Technologies

Firma Zebra Technologies to światowy lider w zakresie opracowywania i dostarczania rozwiązań dorejestracji i zarządzania danymi, jak również technologii z obszaru Internet of Things (Internet Rzeczy). W 2014 r. Zebra Technologies zakupiła od spółki Motorola Solutions jej dział Enterprise, obejmujący m.in. komputery mobilne dla przedsiębiorstw, urządzenia do rejestrowania danych (w tym kodów kreskowych i RFID) oraz dział usług serwisowych dla firm. Akwizycja pozwoliła firmie zaoferować jej klientom – przedsiębiorstwom i instytucjom – kompleksowe rozwiązania do automatycznej identyfikacji (Auto ID), umożliwiające zarządzanie informacjami, optymalizację procesów i redukcję kosztów. Jednym z kluczowych
obszarów działalności firmy Zebra Technologies jest sektor służby zdrowia.

Prelegenci

PRELEGENCI

Adrian Pecyna

Adrian Pecyna

Absolwent Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej.

Pracownik firmy Eaton od 2007r., w tym czasie jako Product Manager zajmował się m.in. rozdzielnicami energetycznymi (aparatura oraz
rozdzielnice), szafami sterowniczymi oraz oprogramowaniem do wspomagania czynności inżynierskich
(m.in. SBC). Obecnie zajmuje się systemami zasilania gwarantowanego oraz oprogramowaniem
zaprojektowanym do zarządzania siecią zasilającą.

Maciej Kaczmarek

Maciej Kaczmarek

związany z branżą IT od 20 lat, w czasie których zajmował się projektowaniem, wdrażaniem, zarządzaniem i sprzedażą zintegrowanych rozwiązań informatycznych i biznesowych, bazujących na produktach firm takich jak: Microsoft, Oracle, SAP, Sybase, CA, Siemens, Cisco, 3Com, Compaq, IBM, HP.

Od 8 lat w sektorze rozwiązań sieciowych, przez ostatnie 6 lat pełnił funkcję związaną z projektowym wsparciem rozwiązań dla infrastruktury teleinformatycznej. Pracował wcześniej w takich firmach jak POLKOMTEL SA, ComputerLand S.A., D-Link.
Ukończył Akademię Bydgoską. Od 1998 roku prowadzi szkolenia i konferencje dotyczące rozwiązań sieciowych.
Od 5 lat w firmie NETGEAR odpowiedzialny za rozwiązania sieciowe dla kluczowych klientów firmy, m.in. za współpracę z przemysłem, administracją publiczną i instytucjami naukowymi w Polsce oraz obsługę merytoryczną dużych projektów w największych organizacjach biznesowych w Polsce.

Magdalena Wąsik

Magdalena Wąsik

Inżynier Sprzedaży w firmie Axence

twórcy zaawansowanych rozwiązań do monitorowania sieci i użytkowników, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania oraz ochrony danych przed wyciekiem. W branży IT od 6 lat gromadząc doświadczenie z obszaru tworzenia prototypów rozwiązań informatycznych oraz analizy biznesowej i systemowej pod kątem dobrego przygotowania organizacji do wdrożeń nowych rozwiązań IT. Ukończyła kierunki związane z informatyką i zarządzaniem, a zdobytą wiedzę i doświadczenie łączy podczas pracy nad doktoratem z zakresu Zarządzania i Inżynierii Produkcji.

Jan Siwek

Jan Siwek

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej w 1982

Po studiach rozpoczął pracę naukową w Przemysłowym Instytucie Telekomunikacji. Od 1987 roku był właścicielem firmy zajmującej się serwisem komputerów dla placówek dyplomatycznych i LOT. Od 1992 roku, po połączeniu z firmą Alstor (założoną jako Initel Serwis), na prawach współwłaściciela pełnił funkcję Dyrektora Marketingu, a następnie Dyrektora Działu Przetwarzania Dokumentów Papierowych. W tym okresie czynnie uczestniczył w przygotowaniu infrastruktury przetwarzania cyfrowego dokumentacji funduszy emerytalnych. Od 2003 roku objął funkcję Dyrektora Działu Medycznego w Alstor, wprowadzając na rynek polski wiele nowatorskich rozwiązań dla wspomagania pracy lekarzy najnowszymi rozwiązaniami dla diagnostyki obrazowej, ortopedii, kardiologii, neurologii i mammografii. Wielokrotnie zapraszany jako wykładowca na Kongresy Medyczne oraz szkolenia. Społecznie pełni rolę Przewodniczącego Sekcji Monitorów w Polskim Towarzystwie Inżynierii Klinicznej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

Inż. Krzysztof Szmigielski

Inż. Krzysztof Szmigielski

Specjalista Baz danych

Od 13 lat związany z informatyzacją jednostek służby zdrowia, od 2008 roku Kierownik Sekcji Informatyki w Szpitalu Wolskim w Warszawie.Brał udział w wdrażaniu 3 projektów unijnych związanych z informatyzacją Szpitala.W ramach swoich obowiązków odpowiada za bezpieczeństwo danych osobowych i medycznych. W swojej karierze zajmował się wdrażaniem i utrzymaniem systemów medycznych w Szpitalach w całej Polsce. Entuzjasta rozwiązań Open Source.

Marek Sokołowski

Marek Sokołowski

Absolwent wydziału Informatyki i Zarządzania o kierunku Inżynieria Oprogramowania na Politechnice Wrocławskiej

Obecnie pracuje w firmie Oracle na stanowisku Solution Sales Specialist for FMW.

Wcześniej pracował w Debis IT Services (obecnie T-Systems) we Wrocławiu, gdzie we współpracy z firmą Sun Microsystems zajmował się wdrożeniami produktów iPlanet (obecnie Sun Java System). Uczestniczył m.in. we wdrożeniach systemów TPI, portalu wewnętrznego w PTK, Plusnet.

Anna Banaszewska

Anna Banaszewska

Prezes zarządu Fundacji Centrum Inicjatyw.

Wykładowczyni i autorka artykułów oraz sympozjów edukacyjnych na temat stosowania prawa w systemie ochrony zdrowia w Polsce. Uczestniczy w procesach legislacyjnych dotyczących uregulowań w ochronie zdrowia. Obecnie również pełni funkcję dyrektora zarządzającego Polskiej Federacji Szpitali, gdzie jest odpowiedzialna za kontakt z Ministerstwem Zdrowia, Narodowym Funduszem Zdrowia, Urzędem
Zamówień Publicznych, Najwyższą Izbą Kontroli, uczestniczy w posiedzeniach sejmowej i senackiej Komisji Zdrowia oraz Komisji Gospodarki. Działa na forum Pracodawców Rzeczypospolitej. Jest doktorantką Katedry Prawa Konstytucyjnego Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Specjalizuje się w zakresie prawa cywilnego, gospodarczego, prawa zamówień publicznych. Absolwentka studiów Executive MBA.

Paweł Kaźmierczak

Paweł Kaźmierczak

Prezes zarządu Centrum Kardiologii Sp. z o.o. w Józefowie

Lekarz, doktor nauk medycznych w zakresie medycyny, absolwent Akademii Medycznej w Łodzi. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu placówkami opieki zdrowotnej, od
podstawowej opieki zdrowotnej po szpitalnictwo. Obecnie prezes zarządu Centrum
Kardiologii Sp. z o.o. w Józefowie. Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Szpitali
Prywatnych. Menedżer roku 2010 Województwa Łódzkiego w kategorii małych i
średnich przedsiębiorstw (plebiscyt Business Centre Club & Polskapresse).

Grzegorz Siwiec

Grzegorz Siwiec

Wiceprezes Gabos Software Sp. z o.o.

Wiceprezes Gabos Software Sp. z o.o. należącej do Grupy Kapitałowej WASKO, wdrażającej
rozwiązania informatyczne dla sektora ochrony zdrowia w całym kraju. Prezes Stowarzyszenia
Twórców Oprogramowania Rynku Medycznego STORM. Aktywny konsultant dla NZOZ i ZOZ m.in.
w kontekście ustawy na rok 2017 dot. elektronicznej dokumentacji medycznej.
Posiada ogromny dorobek, obejmujący lata 1991-2014 w zakresie autorskiego projektowania i
udanych wdrożeń różnorodnych systemów informatycznych dla jednostek ochrony zdrowia w całym
kraju. Realizacje dot. m.in. pierwszych na rynku i systematycznie udoskonalanych systemów obsługi
elektronicznej dokumentacji medycznej, rozliczeń z NFZ, sterowania ruchem i rejestracją pacjentów
oraz wykorzystania w praktyce medycznej nowoczesnych technologii i urządzeń, np. kiosków POS,
wyświetlaczy alfanumerycznych, kart pacjenta, tabletów, serwerów czy linii papilarnych.
Zaprojektowane przez niego systemy i wieloletnia działalność biznesowa przyczyniły się do
upowszechnienia wiedzy dot. konieczności wdrożenia systemów informatycznych w ochronie zdrowia
i wynikających stąd korzyści dla usługodawców i pacjentów oraz stały się podstawą obecnego
funkcjonowania placówek zarówno publicznych, jak i niepublicznych.
Jego wiedza i dokonania są wykorzystywane w zakresie projektowania bardziej efektywnych
działań instytucjonalnych, organizacyjnych, proceduralnych i technologicznych w sektorze ochrony
zdrowia.

Tomasz Kopiejć

Tomasz Kopiejć

Architekt Systemowy, Sprint S.A.

Tomasz Kopiejć Architekt Systemowy, w branży teleinformatycznej od ponad 20 lat. Doświadczenie zdobywał w projektach telekomunikacyjnych (Call Center), projektach branży ubezpieczeniowej, branży medycznej oraz przemysłowej. W Sprint S.A odpowiedzialny za doradztwo w zakresie technologii bezpośrednio zaangażowany w nowatorskie projekty, lider zespołu wytwórczego komórki badawczo rozwojowej. Studiował Informatykę na Politechnice Gdańskiej, dodatkowo ukończył menadżerskie studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego.

Wojciech Gaitkowski

Wojciech Gaitkowski

Kierownik ds. kluczowych klientów, Sprint S.A.

Wojciech Gaitkowski Kierownik ds. kluczowych klientów, w branży teleinformatycznej od ponad 10 lat. Brał udział w wielu projektach unijnych związanych z infrastrukturą sieciową (światłowodową i bezprzewodową) w głównej mierze realizowanych przez samorządy. W Sprint S.A odpowiedzialny za kontakty i budowanie relacji z kluczowymi klientami, a także za projekty związane z informatyzacją służby zdrowia oraz kreowanie nowych rozwiązań dla tego sektora. Studiował Informatykę na Politechnice Szczecińskiej o specjalności Informatyzacja Przedsiębiorstw, a także w Wyższej Szkole Ekonomiczno – Informatycznej w Warszawie o specjalności Bazy Danych.